Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox
|
Strona 1 z 1
Panasonic tz6 fuji finepix s2100hd a moze cos innego ?
Napisano 25 kwiecień 2010 - 20:10
witam
nadszedł czas aby kupić sobie jakiś aparat gdyż wakacje się zbliżają ;-)
jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy lecz nie chce kupić jakiegoś badziewia jakich pełno w sklepach. Mam na oku takie modele:
FUJI FINEPIX S2100HD
PANASONIC TZ6
cena odgrywa tu ważną role ale nie kluczową
wiadomo ze do aparatu będę musiał dokupić także jakiś pokrowiec kartę i w przypadku fuji ładowarkę
cena nowego s2100hd to około 650pln z TZ6 jest problem, nowy w pewnym markecie znalazłem za 1099pln, na allegro można kupić wersje REFURBISHED także za około 650pln
fujii przeraza mnie także trochę swoimi wymiarami
aparat bedzie mi służył do cykania fotek dziewczynie, jakis widoczkow i fotek do allegro
ale chętnie poznał bym podstawy fotografii
który aparat oferuje lepszą jakość zdjęć ?
który będzie łatwiejszy w obsłudze ?
czy opłaca się kupować wersje REFURBISHED a może lepiej jakąś używkę z polską gwarancja ?
może macie jakieś inne propozycje ?
pozdrawiam
Marcin
nadszedł czas aby kupić sobie jakiś aparat gdyż wakacje się zbliżają ;-)
jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy lecz nie chce kupić jakiegoś badziewia jakich pełno w sklepach. Mam na oku takie modele:
FUJI FINEPIX S2100HD
PANASONIC TZ6
cena odgrywa tu ważną role ale nie kluczową
wiadomo ze do aparatu będę musiał dokupić także jakiś pokrowiec kartę i w przypadku fuji ładowarkę
cena nowego s2100hd to około 650pln z TZ6 jest problem, nowy w pewnym markecie znalazłem za 1099pln, na allegro można kupić wersje REFURBISHED także za około 650pln
fujii przeraza mnie także trochę swoimi wymiarami
aparat bedzie mi służył do cykania fotek dziewczynie, jakis widoczkow i fotek do allegro
ale chętnie poznał bym podstawy fotografii
który będzie łatwiejszy w obsłudze ?
czy opłaca się kupować wersje REFURBISHED a może lepiej jakąś używkę z polską gwarancja ?
może macie jakieś inne propozycje ?
pozdrawiam