Free Skins
© Fisana

Skocz do zawartości

Zdjęcie

JAKI OBIEKTYW DO NIKONA D40X DLA AMATORA !!!!

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukaszx255

lukaszx255

Debiutant

• Użytkownik
  • 10 postów

Napisano 08 listopad 2009 - 12:09

Witam niedawno zakupi?em nikona d40x z orginalnym obiektywem 18-55mm i my?la?em ?e robienie i zdj?? z daleka tym aparatem to b?dzie du?o lepsza ni? normaln? cyfrówka gdy? jest to moja 1 lustrzanka poszukuje jakiego? obiektwywu w miar? dobrego do kwoty 700 z? zdj?cia b?d? do celów amatorskich my?l? sprzeda? ten co mam :-? przebieg bardzo ma?y jeszcze nie potrzebnie kupowa?em filtry hoya polar i uv ale bywa, a kupi? jeden tylko troszk? wi?kszy jest wielu producentów ale wiadomo ?e jestem laikiem, w tych sprawach znalaz?em dwa modele które mnie interesuj? ale niestety nie znam si? wi?c czekam na pomoc od fachowców z góry dzi?ki za pomoc !!!!

prosz? o porad? o to dwa modele które mnie interesuj? !!

Nikkor DX AF-S 18-135 mm 1:3.5-5.6G ED

Nikon AF-S DX 18-105 f/3.5-5.6G ED VR

czekam na oferty prosz? pisa? w postach albo na gg 2668739 lub

kapi_senator@op.pl pozdrawiam !!!

#2 Amon

Amon

Moderator

• Użytkownik
  • 5319 postów

Napisano 08 listopad 2009 - 12:50

Ale po co Ty chcesz sprzedawa? 18-55 ?eby kupi? 18-105? To ju? lepiej kup sobie jakiego? tamrona rz?du 70-300mm.
Dołączona grafika

"aparat nie ma znaczenia, każdym jestem w stanie zrobić złe zdjęcie"

#3 lukaszx255

lukaszx255

Debiutant

• Użytkownik
  • 10 postów

Napisano 08 listopad 2009 - 13:11

Witam stwierdzi?em ?e po co mi dwa obiektywy chcia?bym mie? wszytko w jednym w sumie wiesz ja si? nie nam tak mi kolega doradzi? z forum same zawali?em spraw? bo nie potrzebnie kupowa?em filtry ale trudno cz?owiek si? uczy a ten kit to jaki model jakby? mi doradzi? drogi jest z góry dzi?ki za odpowiedz ? :ok:

#4 Amon

Amon

Moderator

• Użytkownik
  • 5319 postów

Napisano 08 listopad 2009 - 13:55