Skocz do zawartości

Zdjęcie

JAKI OBIEKTYW DO NIKONA D40X DLA AMATORA !!!!

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukaszx255

lukaszx255

Nijaki

• Użytkownik
  • 10 postów
  • LokalizacjaPodkarpacie

Napisano 08 listopad 2009 - 12:09

Witam niedawno zakupiłem nikona d40x z orginalnym obiektywem 18-55mm i myślałem że robienie i zdjęć z daleka tym aparatem to będzie dużo lepsza niż normalną cyfrówka gdyż jest to moja 1 lustrzanka poszukuje jakiegoś obiektwywu w miarę dobrego do kwoty 700 zł zdjęcia będą do celów amatorskich myślę sprzedać ten co mam :-? przebieg bardzo mały jeszcze nie potrzebnie kupowałem filtry hoya polar i uv ale bywa, a kupić jeden tylko troszkę większy jest wielu producentów ale wiadomo że jestem laikiem, w tych sprawach znalazłem dwa modele które mnie interesują ale niestety nie znam się więc czekam na pomoc od fachowców z góry dzięki za pomoc !!!!

proszę o poradę o to dwa modele które mnie interesują !!

Nikkor DX AF-S 18-135 mm 1:3.5-5.6G ED

Nikon AF-S DX 18-105 f/3.5-5.6G ED VR

czekam na oferty proszę pisać w postach albo na gg 2668739 lub

kapi_senator@op.pl pozdrawiam !!!

#2 Amon

Amon

Moderator

• Użytkownik
  • 5319 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 08 listopad 2009 - 12:50

Ale po co Ty chcesz sprzedawać 18-55 żeby kupić 18-105? To już lepiej kup sobie jakiegoś tamrona rzędu 70-300mm.
Dołączona grafika

"aparat nie ma znaczenia, każdym jestem w stanie zrobić złe zdjęcie"

#3 lukaszx255

lukaszx255

Nijaki

• Użytkownik
  • 10 postów
  • LokalizacjaPodkarpacie

Napisano 08 listopad 2009 - 13:11

Witam stwierdziłem że po co mi dwa obiektywy chciałbym mieć wszytko w jednym w sumie wiesz ja się nie nam tak mi kolega doradził z forum same zawaliłem sprawę bo nie potrzebnie kupowałem filtry ale trudno człowiek się uczy a ten kit to jaki model jakbyś mi doradził drogi jest z góry dzięki za odpowiedz ? :ok:

#4 Amon

Amon

Moderator

• Użytkownik
  • 5319 postów
  • LokalizacjaWarszawa