kameraeasypix dv 5211 - Sprzęt Fotograficzny - Fotografia, forum fotograficzne

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1

kameraeasypix dv 5211

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   zbig 

• Nijaki
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • LokalizacjaŚrem

Napisano 03 January 2008 - 15:23

Witam.Nabyłem kamerkę easypix DV5211 ,niestety brak instrukcji po Polsku.Czy ma ktos Polsk? instrukcję lub wie jak j? zdobyć? Z góry dziękuję.Pozdrawiam
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   michal 

• Aż Admin Go Lubi
  • Grupa Przyjaciele
  • Postów 1518
  • LokalizacjaVorkambr

Napisano 03 January 2008 - 19:58

szukałe? wnikliwie w googlarce?;>
REGULAMIN

ja nie znam się na fotografii, ja to wszystko zmyślam, tak po prostu...
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   B 

• Fotoreporter
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 580
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 03 January 2008 - 23:43

Polskiej nie będzie je?li to sprowadzony produkt lub sprzedawany nieoficjalnie tylko na allegro czy co? w tym stylu, znalazłem po angielsku instrukcję do bardzo podobnego modelu ,ładnie obrazkami wyja?nione ;-) :!: nie jestem pewien co do legalno?ci linka więc go "sklej" :!: http://instrukcje.elektroda.net/ download.php?id=5875 po ?ci?gnięciu trzeba zmienić nazwę ?ci?gniętego pliku pdf na cokolwiek np. "a"
"Hail to the King baby 8-)"

;-) [*@]
Wspinaczka i wspinanie
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   zbig 

• Nijaki
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • LokalizacjaŚrem

Napisano 04 January 2008 - 11:11

michal napisał:

szukałe? wnikliwie w googlarc

e?;>
TAK

[ Dodano: 2008-01-04, 11:17 ]

B napisał:

Polskiej nie będzie je?li to sprowadzony produkt lub sprzedawany nieoficjalnie tylko na allegro czy co? w tym stylu, znalazłem po angielsku instrukcję do bardzo podobnego modelu ,ładnie obrazkami wyja?nione ;-) :!: nie jestem pewien co do legalno?ci linka więc go "sklej" :!: http://instrukcje.elektroda.net/ download.php?id=5875 po ?ci?gnięciu trzeba zmienić nazwę ?ci?gniętego pliku pdf na cokolwiek np. "a"