Skocz do zawartości

Zdjęcie

xcerberek

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 xcerberek

xcerberek

Debiutant

• Uzytkownik pełnoprawny
  • 76 postów
  • Sprzętcanon d700

Napisano 17 kwiecień 2017 - 20:25

Witam wszystkich użytkowników forum:) jako, że jestem zapalonym amatorem fotografii i niedawno nabyłem sprzęt to pomyślałem, że nadszedł czas aby założyć sobie konto na forum. Na powitanie wrzuciłem kilka zdjęć, które możecie znaleźć w poniższych postach:

Makro: http://www.forumphot...akro-xcerberka/

Krajobrazy: http://www.forumphot...brazy-cerberka/

Zwierzątka: http://www.forumphot...775-zwierzatka/

Architektura: http://www.forumphot...le/#entry480667

Zdjęcia na chwilę obecną wykonuje canonem 700d i Olympusem sz-16

#2 Natrix

Natrix

Dyktator

• Administratorzy
  • 9109 postów
  • SprzętNikoniarz
  • FotoRing:Ekspert

Napisano 17 kwiecień 2017 - 20:27

Cześć ! 

Wrzucaj foty wrzucaj... :thumbsup3:

Zerknij do mojego Portfolio, możesz wpaść też na FB ;)

#3 xcerberek

xcerberek

Debiutant

• Uzytkownik pełnoprawny
  • 76 postów
  • Sprzętcanon d700

Napisano 21 kwiecień 2017 - 19:45

tak, żeby nie robić niepotrzebnych tematów to zadam kilka pytań tutaj (ze względu na ich błachość):

1. Czy baterie w lustrzankach (dokładnie to c700d) są obecnie jak w telefonach czyli nie ważne czy ładujemy jak jest prawie pełna czy też w połowie itd czy jednak powinienem najpierw mocno rozładować baterię? Czy po każdym wyjściu lepiej ładować?

2. Czy lustrzankę przechowujecie z założonym obiektywem?

#4 Natrix

Natrix

Dyktator

• Administratorzy
  • 9109 postów
  • SprzętNikoniarz

Napisano 21 kwiecień 2017 - 22:23

1. Czy baterie w lustrzankach (dokładnie to c700d) są obecnie jak w telefonach czyli nie ważne czy ładujemy jak jest prawie pełna czy też w połowie itd czy jednak powinienem najpierw mocno rozładować baterię? Czy po każdym wyjściu lepiej ładować?

Ja bym się tym nie przejmował, ładujesz kiedy chcesz  :msn-wink: