Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox
|
Jak wybrac lustrzanke?
prosze o pomoc w wyborze aparatu(jestem totalna amatorką)
Napisano 09 wrzesień 2011 - 12:55
Napisano 09 wrzesień 2011 - 13:18
przeciez istotne jest tez to, zebysmy dobrze czuli sie z naszym narzedziem i na pewno ma to przelozenie na jakosc pracy - a niektorym moze bardziej pasowac kolor czerwony.
Nie wspominajac o tym, ze kolorowy swiat jest ciekawszy od szaro burego, co akurat fotografowie powinni wiedziec ;p
Napisano 09 wrzesień 2011 - 14:46
Użytkownik hellbike dnia 09 wrzesień 2011 - 13:18 napisał
przeciez istotne jest tez to, zebysmy dobrze czuli sie z naszym narzedziem i na pewno ma to przelozenie na jakosc pracy - a niektorym moze bardziej pasowac kolor czerwony.
Nie wspominajac o tym, ze kolorowy swiat jest ciekawszy od szaro burego, co akurat fotografowie powinni wiedziec ;p
Tylko że fotograf powinien być w tym kolorowy świecie jak najmniej widoczny - czyli szaro-bury
Napisano 09 wrzesień 2011 - 14:55
Napisano 09 wrzesień 2011 - 19:31
Użytkownik e.m. dnia 08 wrzesień 2011 - 22:30 napisał
uważam , ze wstałeś lewą nogą ... Twoje wybory są twoimy wyborami a mnie nic do tego . Licytowanie sie na obiektywy , wydane pieniądze jest dla mnie troche śmieszne. Pentax też ma swoj system /miałem krótko/ ale samsung tez próbuje cos zrobic swojego . Czy to cokolwiek zmienia . Normalny , zanaczyło tylko tyle ze system C i N jest obszerny , z tradycjami i jak na razie najbardziej rozpowszechniony , czytaj poprzez wybór uzytkowników . Koniec kropka , Tyle i tylko tyle . Tak tak wiem w nikonie są matryce sony , no ale czy to coś zmienia .
Napisano 09 wrzesień 2011 - 20:08
Użytkownik Anj. dnia 09 wrzesień 2011 - 19:49 napisał