Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox
|
Jak wybrac lustrzanke?
prosze o pomoc w wyborze aparatu(jestem totalna amatorką)
Napisano 07 wrzesień 2011 - 18:26
Chciałabym zakupic lustrzanke ale nie mam zielonego pojecia na co zwrócic uwage przy zakupie itd.
Więc proszę o pomoc. Jeśli chodzi o robienie zdjęc to generalnie interesuje mnie wszystko od makro po portrety, zdj rodzinne, architekture...
Tak jak mówiłam nie mam w tym temacie żadnego doswiadczenia dlatego zwracam sie o pomoc. Słyszałam natomiast że dobrymi aparatami są sony alfy.
Co sadzicie na ten temat. Dodam jeszcze ze nie chce wydac wiecej niz 2500-3000zł chyba ze na prawde bedzie jakaś fajna okazja.
Pozdrawiam ;D
Napisano 07 wrzesień 2011 - 18:52
Napisano 07 wrzesień 2011 - 19:30
Użytkownik kalina dnia 07 wrzesień 2011 - 18:26 napisał
Więc proszę o pomoc.
Na temat konkretnego modelu nie napiszę ani jednego słowa. Od wciskania bajeru są marketingowcy
Obecnie produkowane lustrzanki są dość mocno zbliżone - oczywiście piszę o konstrukcjach w miarę budżetowych, czyli w zakresie środków, którymi dysponujesz.
Idź do sklepu, gdzie można "pomacać" aparaty i zobacz który najlepiej Ci leży w reku - uchwyt, waga i czy Ci się podoba. Tyle.
Dobre zdjęcie można zrobić każdym aparatem z tego przedziału cenowego
Użytkownik kalina dnia 07 wrzesień 2011 - 18:26 napisał
Tu mamy pewien problem.
Ciężko jest kupić i body i szklo/szkla i jednocześnie zmieścić się w tych pieniądzach.
Każdy wybór będzie kompromisem, bo nie ma jednego idealnego szkła do wszystkiego. Na początek zastanów się jednak nad zakupem szkła "kitowego", ale ciut dłuższego - typu canonowskiego 17-85 lub nikonowskiego 18-105. Nie wiem jakie jest Twoje doświadczenie, jednakże jeśli małe, to sugeruję się skupić na pracy u podstaw - kompozycja, kadr, kreatywność, obróbka (cyfrowa ciemnia) itd.
powodzenia
Użytkownik
Użytkownik
Napisano 07 wrzesień 2011 - 19:36
Napisano 07 wrzesień 2011 - 20:24
To tak apropo OT
Napisano 07 wrzesień 2011 - 20:30