Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox
|
Kompakt z dobrym zoomem
proszę o pomoc
Napisano 26 kwiecień 2011 - 07:35
Poszukuję kompaktu ze sporym zoomem. Interesuje się fotografią macro, często chodzę po górach, więc liczy się dla mnie lekkość i uniwersalność ( np. panoramy). Będę też robić zdjęcia obiektów w ruchu, głównie zwierząt. Z czasem pewnie też dokupię Raynoxa.
Mam jednak ograniczenie cenowe : do max 1200 zł.
Myślałam o:
Fuji hs10
Panasonic Lumix DMC-FZ45
Panasonic Lumix DMC-FZ38
Nikon P100
Prosiłabym o jakieś fachowe rady, przejrzałam już mnóstwo for i testów aparatów, ale ilu użytkowników tyle recenzji, często sprzecznych. Nie znam się na tyle by móc rozstrzygnąć który ma lepsze dla mnie opcje. Będę wdzięczna za pomoc.
Napisano 26 kwiecień 2011 - 09:49
Napisano 26 kwiecień 2011 - 10:39
Napisano 26 kwiecień 2011 - 12:18
Pod względem profesjonalnego podejścia do aparatu, Fuji odstaje na plus od każdego innego superzooma. Ma wszystko to co powinno mieć, bez kompromisów jak u konkurencji. Jakość zdjęć z tych wszystkich aparatów jednak powinna być podobna.
Jak chcesz pooglądać jak naprawdę wyglądają zdjęcia z tych aparatów (a nie te promocyjne itp)to wpisz sobie w google flog i nazwa aparatu. Powinny się pojawiać galerie zwyczajnych użytkowników. Niektóre lepsze, inne gorsze, ale da Ci to przekrój przez możliwości i jakość zdjęć. Ja jako fan Fuji polecę Ci hs10, ale moja opina nie jest obiektywna.
Ode mnie jeszcze tyle, teoretycznie hs10 ma najwyższe użyteczne iso, można podpąć zewnętrzną lampę, można nakręcać filtry na obiektyw, jest Raw, manualny zoom, manualny pierścień ostrości - nie znajdziesz u konkurecnji nic co będzie aż tyle oferowało. Inna sprawa to, czy będziesz z tego korzystać.
Ja mam fuji s9600 i akumulatorki, 4 zestawy i jeszcze nigdy nie zabrakło mi energii. w lidlu co jakiś czas są akumulatroki 4x2600 po 12-14zł za paczkę i rewelka jak za taką cenę. Na samych bateriach o zbankrutujesz;)
Napisano 26 kwiecień 2011 - 14:05