Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox
|
Zużycie się matrycy
Czy to prawda.
Napisano 18 styczeń 2011 - 15:11
Zarejestrowałem się tutaj dlatego bo mam w głowie pewne zagadnienie które nie daje mi spokoju i chciałbym by odpowiedzieli na nie profesjonaliści których tutaj zepewne nie brakuje.
A więc jestem totalnym amatorem i fotografuję telefonem póki co. Jednak wiem, że budowa aparatu wbudowanego a telefon jest podobna do budowy aparatu cyfrowego.
Dlatego też wziąłem do siebie pewną wypowiedź którą usłyszałem parę lat temu. Otóż mój wykładowca od geografii politycznej powiedział, że psuje mu się aparat, ale nie dziwi się bo zrobił ponad 6 tys. zdjęć więc matryca się już zużyła.
Mnie zamurowało bo ja robię dość sporo zdjęć i nabić wynik 6 tys to dla mnie niedługi czas. A po jego słowach boję się że mój telefon niedługo już nie będzie się nadawał do robienia w miarę przyzwoitych fotografii.
Moje pytanie jest następujące: Czy to prawda że matryca się zużywa i po zrobieniu kilku tysięcy zdjęć nadaje się do wymiany. Czy też po paru tysiącach zdjęć jakość jest taka sama jak pierwszego dnia.
Sam nie mam o tym pojęcia więc dlatego pytam i będę wdzięczny za odpowiedź.
Napisano 18 styczeń 2011 - 15:23
pozdr.
http://www.blog.michaldawidowicz.com
Lamer...
Jeśli pomogłem, wciśnij czerwone pole i odejmij mi punkt... Dziękuję ;)... Jeśli nie pomogłem również proszę o czerwony
Napisano 18 styczeń 2011 - 15:47
Napisano 07 luty 2012 - 04:52
(640x480)30kl/sek około 25 minut bo plik osiągną granicę 4GB.
Co sądzicie o tym zdjęciu - jaki element "padł"
http://www.elektroda...1621&highlight=
Napisano 07 luty 2012 - 08:30
Cytat
masz rację, ale... jakby zapobiegli psuciu to czy sprzedali by następny egzemplarz ? w marketingu chodzi o to by oszukać i sprzedać, wiec jeśli możesz zrobić coś tak, by się zepsuło po gwarancji , to tak robisz, bo inaczej zbankrutujesz jak ludzie będą używać jedną rzecz 20 lat