Skocz do zawartości

Zdjęcie

Samsung WB600

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 wb600

wb600

Nijaki

• Użytkownik
  • 4 postów
  • SprzętSAMSUNG WB600

Napisano 23 grudzień 2010 - 20:06

Witam Wszystkich
Bardzo proszę o pomoc w usatwieniu parametrów technicznych w aparacie abym mógł się cieszyć świątecznymi zdjęciami.
Na razie jest tragicznie nie znam się zbytnio na tym a zdjęcia wychodzę w domu ,w pomieszczeniu z zółtą poświatą i nie za bardzo wyraźne nie jest żyleta wcale.
Jestem tym troszeczke załamany dotychczas przez 5 lat używałem Fuji s 5000 i w trybie auto robił zdjęcia naprawde tłuste obojętnie czy w pomieszczeniu czy w plenerze wyraźne ,ostre ,naturalne.Myślałem że jak zakupie nowy aparat z takimi parametrami to będzie epoka w zdjęciach ,ale widocznie nie mam należycie skonfigurowanego aparatu.Jak ktoś wie albo ma taki aparat to bardzo proszę aby napisał co i jak poustawić z góry wielkie dzięki WESOŁYCH ŚWIĄT.

#2 bob_marley23

bob_marley23

Aż Admin Go Lubi

• Użytkownik
  • 4785 postów
  • LokalizacjaŚląsk
  • SprzętZenit TTL

Napisano 23 grudzień 2010 - 20:14

musisz ustawić balans bieli skoro masz na żółto :)

#3 SmoQ

SmoQ

Aż Admin Go Lubi

• Zwycięzcy
  • 2065 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Sprzęt50D

Napisano 23 grudzień 2010 - 20:17

WB na światło np: Żarówkowe( taka żarówka) jeszcze zależy jakie masz oświetlenie w domu. Pobaw się WB (Balans Bieli) ;) (White Balance)

Pozdr.
Helios 44/58mm, Canon 50mm F/1.8, Canon EF 28-90mm, Canon EF 70-200mm 4L. Lampa błyskowa: Nissin Di866. Pierścienie pośrednie bez automatyki + cała masa różnych filtrów. Cookin i inne.

REGULAMIN FORUM !

#4 Mogway

Mogway

Aż Admin Go Lubi

• Przyjaciele forum
  • 5365 postów
  • LokalizacjaZ-ść
  • Sprzętsamsung L700

Napisano 23 grudzień 2010 - 20:26