Obiektyw Falcon 500 mm F/8 ST? - Sony - Fotografia, forum fotograficzne

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1

Obiektyw Falcon 500 mm F/8 ST?

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   piooof 

• Nijaki
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Lokalizacjawarszawa

Napisano 25 August 2010 - 11:41

Siemka wypatrzyłem ten obiektyw i zaciekawiła mnie cena, ale nie wiem na ile jest on dobry. Nie jestem jakimś profesjonalistą ale nie chce źle zainwestować. Cena jest niska wiec będę mógł kupiź sobie jeszcze jeden obiektyw. Piszcie co wiecie. Jak znacie podobne obiektywy to też piszcie.

Tu macie szczegóły na temat tego obiektywu:

http://jabbafoto.pl/.../546718/falcon- ... f8-st.html
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   2green 

• Nieobecny do odwołania
  • Grupa Zwycięzcy
  • Postów 1993

Napisano 25 August 2010 - 12:04

/Obiektyw bardzo dobry do zabawy. Do fotografowania chociażby ptaków już się nie nada. Kiepska jakość chociaż i tak lepsza niż w lustrzanych samyangach i falconach.

Nie zapominaj, że przy tej ogniskowej pomnożonej jeszcze przez 1.6 (o ile pamiętam taki jest przelicznik w alfach) masz już 800mm, tak więc statyw będzie Ci potrzebny żeby zrobić nieporuszone zdjęcie.

Do zabawy i podglądania sąsiadek - smiało kupuj.

Do robienia zdjęć i pokazywania ich komukolwiek - zapomnij.
"Nie mam ulubionych tematów, mam tylko ulubiony aparat. Każdy nowy temat to nowe wyzwanie."
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Amon 

• Moderator
  • Grupa Przyjaciele
  • Postów 5319
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 25 August 2010 - 12:06

Dokładnie, do robienia zdjęć się nie nadaje. Jakby się nadawał to każdy by śmigał z 500tką, a tak niestety za 500tkę trzeba 30tys. wyłożyć ;(.
Dołączona grafika

"aparat nie ma znaczenia, każdym jestem w stanie zrobić złe zdjęcie"
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   ekonom 

• Gaduła
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 452
  • LokalizacjaTwardogóra