Który? - Jaki aparat, obiektyw, sprzęt kupić? - Fotografia, forum fotograficzne

Skocz do zawartości

Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox

iedliqasiek  : (18 maj 2012 - 05:46) http://www.forumphot...ek/page__st__28 wypowie się ktoś...??
gontar10  : (17 maj 2012 - 13:03) http://www.forumphot...296#entry265296 jakbyscie mogli jeszcze zobaczyc :)
JaFi  : (17 maj 2012 - 07:59) Kupię Canona 550d
wercio  : (17 maj 2012 - 05:57) Odpisałem o tym kompakcie.
gontar10  : (17 maj 2012 - 05:02) http://www.forumphot...ympus-sp-510uz/ prosilbym o pomoc :)
Rozszerz pole shoutboxa

Strona 1 z 1

Który?

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   papaj91 

• Nijaki
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
Napisano 22 wrzesień 2008 - 17:08

Witam. Krótko i treściwie... do wydania na moją pierwszą cyfrówkę mam max 800zł... krąg bardzo zacieśniłem do FUJI S1000fd i OLYMPUS SP 560 UZ.... który z nich jest lepszy? Kompletnie nie znam się na cyfrówkach bo nigdy dłużej z żadną nie obcowałem niż paręnaście minut ale podoba mi się tzw. pole manewru czyli manualne ustawianie... czyli kompakty odpadają... Szukam czegoś lepszego niż kompakt ale nie lustrzanki... To dla mnie za dużo jak na 1-szy raz ;) Najlepiej jakbyście doradzili między tymi dwoma, ale jeżeli oba są do kitu (nie znam się) to doradźcie inny do tej kwoty :) Pozdrawiam.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Onori 

• Gaduła
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 581
  • LokalizacjaGehenna

Napisano 22 wrzesień 2008 - 17:16

Je?li chodzi o hybrydy Fuji ogólnie wypada bardzo dobrze, dlatego je?li wybór między tymi aparatami to mój głos leci na S10000fd.
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył - Robert Bresson

Wpadnij [you] - tutaj - tylko się podpisz.
Wspinaczka i wspinanie
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   michal 

• Aż Admin Go Lubi
  • Grupa Przyjaciele
  • Postów 1518
  • LokalizacjaVorkambr

Napisano 22 wrzesień 2008 - 21:57

fuji s6500fd, powiniene? kupić za t? kasę, super sprzęt;)