Skocz do zawartości


Ogłoszenie: Regulamin działu "Giełda"


Napisane przez


  • Guests
Witamy na forum „Giełda”. 

Aby ułatwić Wam poruszanie się po forum, ustanowiliśmy kilka zasad: 

1. Nie należy zapominać, że forum posiada ogólny regulamin, do którego należy się stosować. 
Regulamin ogólny wortalu forumphoto.pl znajduje się tutaj: KLIK

2. Giełda jest przeznaczona tylko dla użytkowników ForumPhoto.pl

3. Tytuł powinien zawierać informację o rodzaju transakcji [KUPIĘ]; [SPRZEDAM]; [WYNAJMĘ]; [ZAMIENIĘ]; [ODDAM] oraz dokładny opis towaru.

4. Ogłoszenie [SPRZEDAM] może dodać każda osoba, która jest zarejestrowana co najmniej miesiąc i aktywnie uczestniczy w życiu forum (minimum 30 postów).    
Treść ogłoszenia [SPRZEDAM] powinna zawierać dokładny opis wraz z numerem seryjnym (jeśli takowy został nadany) oraz zdjęcia stanu faktycznego przedmiotu sprzedaży. 
Odnośniki (np.: do aukcji) w ogłoszeniu mogą stanowić jedynie uzupełnienie treści.
Niespełnienie tych warunków będzie skutkowało ostrzeżeniem, natomiast wątek zostanie usunięty.

5. Po sprzedaniu bądź kupieniu przedmiotu należy zgłosić moderatorowi taki fakt ( informacja na PW z linkiem do tematu bądź zaraportowanie wątku ) - celem usunięcia ogłoszenia.

6. Ważność ogłoszenia wynosi 1 miesiąc. Po upływie tego czasu ogłoszenie jest usuwane.

7. Wątki wymagają zatwierdzenia przez moderatora. Cierpliwie czekaj, aż moderator zatwierdzi wątek. 

8. Nie zakładaj kilku wątków. Niech wątek dotyczy jednej transakcji. Jeśli masz jakieś nowe kwestie (nawet po jakimś czasie) – dopisz kwestię do istniejącego wątku.

9. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone treści ogłoszenia.



Administracja ForumPhoto.pl